wtorek, 23 kwietnia 2013

Słoneczko...

Cześć! 

To znowu ja :)
Na wstępie chciałabym podziękować  za wszystkie miłe słowa, jest mi naprawdę przyjemnie coś takiego czytać :)

Chciałabym także podziękować Justynie (możesz odwiedzić jej bloga po kliknięciu w jej imię ;)) za wyróżnienie mojego bloga :)
Jest mi bardzo miło :)
Na pytania odpowiem jeśli tylko znajdę odrobinę czasu, przepraszam, ale teraz nie mam go zbyt wiele, a podziękować wypada :)


Słońce za oknem motywuje mnie do nowych hmmm "dzieł" 
Coraz częściej korzystam z tej pięknej słonecznej, pogody i spędzam czas poza domem, aktywnie uprawiając sporty. Ach jak ja za tym tęskniłam...

A te kolory, na wystawach sklepowych... aż kuszą intensywnością...
Powoli się rozkręcam, chciałabym pokazać Wam moje nowe bransoletki w modnych odcieniach...:))

Znów to nie jest nic wielkiego, ale właśnie takie mi się podobają, może znajdzie się ktoś jeszcze...


1. wykonana z koralików w kolorze czarnym o wielkości 12mm i modnym odcieniu niebieskiego o wielkości 15 mm, sznurek o grubości 2mm. Regulowana :)

2. Wykonana z koralików w kolorze czarnym o wielkości 12mm, oraz kolorze pomarańczowym o wielkości 20mm, oraz sznurka o grubości 2mm. Również regulowana.

Są to moje pierwsze bransoletki tego typu, ta pierwsza nie wyszła zbyt idealnie z tego co widać, ale druga już tak jak powinna. Myślę, że to kwestia wprawy, tego dnia zrobiłam takich więcej dla mojej bratanicy, jak i dla siebie :)


Pozdrawiam,
Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wpis :)