sobota, 18 stycznia 2014

Neonowe Korale...

Witajcie!

Dzisiejszą notkę chciałabym poświęcić koralom, które niedawno zrobiłam.
Są one w kolorze neonowej żółci...
Strasznie uwielbiam neonowe akcenty w połączeniu z innymi kolorami, nawet drobne akcenty potrafią ożywić całość...
No ale przejdźmy do rzeczy...

Tak więc to one :)




Nie udało zrobić mi się lepszego zdjęcia, w rzeczywistości są jak te na pierwszym zdjęciu...

wykonane ze szklanych koralików, przez co są troszkę ciężkawe, ale nie za dużo, dołączyłam także przedłużkę... ach jak ja je uwielbiam! :)

To chyba byłoby na tyle...
Pozdrawiam,
Karolina

4 komentarze:

  1. I bransoleteczkę do tego... ^^

    Marta W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też o tym pomyślałam :). Próbowałam coś zmajstrować jeszcze do tego, ale okazało się, że mam za mało koralików, chwilowo nie są dostępne w sklepie gdzie je zamówiłam, więc jak na razie nici z bransoletki :(

      Usuń
  2. fajnie sie prezentuje ten kolorek :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wpis :)