niedziela, 14 kwietnia 2013

Wena...

Cześć!

Na wstępie dziękuję  za kolejne miłe słowa :) Jest mi miło,że mogę się z Wami podzielić tym co robię, że Wam się podoba :)

Podczas tego weekendu troszkę się rozkręciłam i powstały dwie bransoletki, oraz dwie pary kolczyków, które chciałabym Wam pokazać  tym razem :)

Cieszę się, że w końcu znalazłam coś co mnie naprawdę interesuje :)

oto moje "dziełka" :))


 kolczyki wykonane z aluminiowych rurek, bigli i perełek szklanych o wielkości 8mm w kolorze ciemnozielonym,
wykonałam też takie same w kolorze czarnym, zdjęcia nie będę wrzucała, ponieważ są identyczne jak te  :)
i dwie takie bransoletki,, na łańcuszku z koralikami akrylowymi w kolorze czerwonym o wielkości 8mm .
Bransoletkę można regulować na każdą rękę, ponieważ zapinana jest na karabińczyk, który przechodzi przez oczko :) Powstała też taka sama w kolorze lazurowym o wielkości 8mm, ale zabrakło mi w obecnej chwili  karabińczyków więc zdjęcia brak :(
Jak tylko dotrą zapięcia, pochwalę się nią :)


To by chyba było na  tyle, dziękuję za poświęcenie czasu na zaglądnięcie tutaj :)
Pozdrawiam,
Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wpis :)