środa, 18 grudnia 2013

C.D.

Witajcie ponownie! :)

Obiecalam i jest, kolejna notka, tym razem pokaze Wam juz teraz moja ulubiona bransoletke, ktora powstala przed chwilka, z racji na kiepskie oswietlenie, zdjecie tez nie wyszlo najlepsze, ale nie moglam sie doczekac i powstrzymac by pokazac :)

Wiec oto ona :)))

bransoletka z perelek o wielkosci 8mm w kolorze bialym, ozdobnego zapiecia :)

Skromna, delikatna, a za razem elegancka, w sam raz na prezent, swiateczne spotkania z bliskimi :)

Wiem, wiem... pokazuje Wam tutaj glownie bransoletki... ale coz, tak jakos wyszlo, zaowienia wlasnie na nie mam, wiec w ostatnim czasie robie tylko to, mam strasznie malo czasu na cokolwiek wiecej... Wiec wybaczcie, obiecuje, ze jak troszke ucichnie bede robila takze korale, jakies naszyjniki itp :)

A teraz... jesli ktos chcialby zamowic cos z tych rzeczy, ktore Wam juz pokazalam, mozna napisac do mnie droga mailowa :)
Adres znajdziecie po klikniecuz lewej stony w moja fotke, lub tez dla ulatwienia podaje
  TUTAJ:)
teraz to juz chyba na tyle by bylo, takze zycze dobrej nocy wszystkim :)

Pozdrawiam,
Karolina :)

1 komentarz:

  1. dziękuje za odwiedziny:) śliczną biżuterię robisz:) wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wpis :)