środa, 18 grudnia 2013

Zmiany :)

Witajcie!

Idą święta, to i czas na świąteczne porządki... 
Mam nadzieję, że podoba Wam się nowa zmiana, postanowiłam troszkę rozjaśnić tego bloga, nie za bardzo się łapie tutaj co i jak, nigdy nie zmieniałam... niedlugo m.ój blog skonczy rik, a ja nic tu nie zrobilam... 
Mialam spora przerwe, przez co zbyt wielu notek nie napisalam...
Teraz próbuje to nadrobić, ale żeby nadgonić stracony czas, musiałabym chyba pisać po kilka notek na dzień, a tego nie jestem w stanie zrealizować...
Troszkę mi smutno, że nie mam tak jak na innych blogach zbyt wielu komentarzy, ale na to musze sobie zasluzyc... mam nadzieje, ze jeszcze kieys bedzie lepiej..
Chciałabym podziękować wszystkim tym, którzy wspierają dobrym słowem, jesteście Kochani :).

Staram się nie pisać notek bez żadnych dodatków, bez chwalenia się moimi "wyrobami",
ale dziś niestety z braku czasu, nie zdołam Wam chyba nic pokazać, aczkolwiek dzień się jeszce nie skończył, a ja mam wene!
Jeśli tylko uda mi się moje zamierzenia zrealizować to powstanie tutaj jeszcze jedna notka późnym wieczorem, ewentualnie jutro z samego rana :)

Postanowiłam też zamieszczać więcej kursów jak zrobić kolczyki, naszyjnik, czy też korale, ale myślę, że wszystko znajdzie swoje miejsce...

To chyba na tyle, jak na razie co mam do napisania.

C.D.N.
Pozdrawiam,
Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wpis :)