środa, 8 stycznia 2014

Perłowo....




Witajcie!

Dziś bardzo deszczowo i ponuro zatem staram robić się wszystko byle nie zasnąć...
zaczynając dzień z kubkiem kawy postanowiłam dziś wyciągnąć arsenał moich koralików i półfabrykatów...

Oto efekt mojej pracy




Postawiłam na delikatność, perełki w kolorze białym o wielkości 10mm, z lewej strony koraliki się podwinęły przez co nie widać takiego łączenia jak po prawej stronie....


A tutaj zdjęcie mojej czerwonej bransoletki, którą chwaliłam się jakiś czas temu, obiecałam wtedy lepsze zdjęcie, bo tamta jakość nie powalała.
Znalazłam wreszcie czas na zrobienie lepszego zdjęcia, proszę, oto ona :)



To chyba by było na tyle, dzień się jeszcze nie skończył, więc życzę miłego popołudnia :)
Pozdrawiam,
Karolina

1 komentarz:

Dziękuje za wpis :)