sobota, 16 marca 2013

Bransoleeetki :)

Cześć!

Tak jak obiecałam dzisiaj zamieszczę kilka bransoletek, które zrobiłam wczoraj i dzisiaj :)



1. Czerwona 
Wykonana z czerwonego sznurka woskowanego, oraz 6 drewnianych koralików 8mm w kolorze kości słoniowej.
2. Lazurowa
Wykonana z lazurowego sznurka woskowanego, oraz trzech koralików przeźroczystych wielkości 8mm zakończona pętelkami. Regulowana.

3. Czarna
Wykonana z czarnego sznurka woskowanego, koraliki 8mm w kolorze kości słoniowej, oraz lazuru.
Regulowana.


Wszystkie potrzebne rzeczy kupiłam oczywiście w sklepie, który poleciłam w poprzednim poście wszystkim robiącym biżuterię artystyczną :)
Osobiście strasznie się rozkręciłam z tymi bransoletkami, to zapewne nie koniec ;)
Oczywiście o papierowej wiklinie też nie zapominam, za chwilę nie będę miała gdzie trzymać tych bransoletek, także przydałby się jakiś koszyczek.
Jutro zacznę i obiecuję, że na pewno się pochwalę, jeżeli uda mi się skończyć go jeszcze tego samego dnia ;)

Pozdrawiam
Karolina S.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wpis :)