sobota, 30 marca 2013

komplecik...

Cześć!

Też macie wrażenie, że te święta to nie Święta Wielkanocne, ale Boże Narodzenie?
Pogoda nas nieźle rozczarowała...
Zwłaszcza mnie, nie czuję kompletnie tego nastroju...
Dlatego też na poprawę humoru i ocieplenie atmosfery
postanowiłam wziąć się dzisiaj za kolejną biżuterię!

Tym razem jest to bransoletka i kolczyki :)
 Jestem z nich bardzo dumna, w sumie jak ze wszystkiego co powstaje.
Wreszcie robię to co lubię i co zawsze chciałam robić, ale jakoś nie wiedziałam jak się za to zabrać...
Nie miałam też rozpoznania w tym gdzie najlepiej kupować te wszystkie bigle, szpilki, druciki , koraliki, itd... 
A wystarczyło tylko prześledzić kilka for żeby poczytać o tym...
W każdym bądź razie ja osobiście mogę polecić jeżeli ktoś robi zakupy przez internet 
sklep MarMon
Dużo potrzebnych rzeczy. Warto tam zaglądnąć, chociażby ze względu na ceny :)
Cały czas są mega promocje i można kupić chociażby koraliki za grosze :)

A teraz moje dzisiejsze cudeńka, bo w końcu po to ten post tworzyłam :)



Pozdrawiam,
Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wpis :)