piątek, 15 marca 2013

Nareszcie!

Cześć!

Przepraszam za tą ciszę tutaj, ale ostatnio nic nowego nie udało mi się zrobić,
 prace stanęły w miejscu... 
Także i posty, nie było sensu pisać, jak i co Wam pokazywać :)

Ostatnio postanowiłam pogłębić robienie bransoletek z makramy, jak i lilou, więc w tym celu zamówiłam kilka koralików, sznureczków, ogniwek, zawieszek :)
 na stronie:  MarMon  którą serdecznie polecam, duży wybór, tanizna totalna, produkty naprawdę dobrej jakości, co tutaj więcej pisać? WARTO!! :)
Przyszły do mnie podczas mojej nieobecności w poniedziałek, także dzisiaj zabieram się do pracy nad nimi, w planie mam zrobienie 2 bransoletek(efekty później), ale jak to będzie wyglądało w rzeczywistości się okaże. :)



To by było w sumie chyba na tyle, także, ja uciekam do moich "obowiązków" , a Wam życzę cierpliwości w oczekiwaniu na efekty :)


Ps. Dziękuję za tak liczne odwiedziny na tym blogu, przepraszam, że czasami zawodzę, postaram się pisać częściej ;)
Pozdrawiam
Karolina S.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wpis :)